Description du poste

Edelway SA is a leading pan-European IT Recruitment Company serving large global multinational in Europe. Our Swiss multinational Client is now looking to hire on a long term basis its Change Management Director to join their teams in Paris or Suisse Romande (Geneva/Lausanne). An excellent package is on offer for the right person. Fluent English is required. French or German will be a plus.

THE ROLE:
•Manage stakeholders’ awareness through business transition activities; Support Stakeholders analysis, suggest corresponding Communication/Change Management actions and monitor their execution
•Define project vision and change management scope
•Manage end-users involvement using various innovative communication tools and approaches
•Manage learning program through the deployment of on-line and blended courses in different languages
•Manage and implement business transformation initiatives
•Implement an extensive communication plan to local and global stakeholders
•Manage end-users involvement using various innovative communication tools and approaches
•Support the definition of the Change Agent Network approach, support the running of the meetings with Change Agents, monitor the execution of the activities
•Support the collection and tracking of data and information needed for Change Measurement purposes, prepare report / presentations to illustrate key evidences
•Support the preparation of the Program Management deliverable requested to the

YOUR PROFILE:
•At least 5 years in a global Change Management leading position
•Previous ERP/SAP deployment is a plus
•Fluent in English, French is a plus

If this sounds like your next challenge send us your cv at coralyne@edelway.com (+41 58 717 7035) and we will call you to discuss it in more details. Your application will be strictly confidential.
Keywords: change management, conduite du changement, gestion du changement, directeur, head of, senior manager

Plus d'offres dans cette catégorie
keljob

Technicien / technicienne de help desk en h/f

Missions principales : - Prise en compte des tickets d’incidents internes et externes - Analyse des tickets - Résolutions des tickets - Reporting - Communication aux services clients - Assurer le support par téléphone aux clients, saisir les incidents dans l’outil de ticketing - Préparer ...

Lire la suite
jobintree

DÉVELOPPEUR JAVA JEE (H/F)

Cap ou pas Cap ?D'INNOVER : Intègrez une équipe qui délivre les plateformes digitales parmi les plus innovantes, intervenez sur des projets de développement dans des environnements où l'expérience client est au coeur des enjeux sur des sujets variés.DE ...

Lire la suite
keljob

1 Tech. maintenance electromécanique nucléaire h/f

Dans le cadre d'un détachement sur sites Nucléaires, en France, nous recherchons des Technicien en Maintenance Electromécanique. Les missions du Technicien de Maintenance électromécanique sont les suivantes : Participe aux activités de maintenance préventive (dans le respect de procédures ...

Lire la suite
stepstone

Enseignant formateur informartique H/F

Notre client est un Groupe leader en matière de formation professionnelle et d'enseignement supérieur. Il intervient au niveau national et offre une gamme complète de formations diplômantes. Nous recherchons actuellement un Enseignant formateur en Informatique pour le site de Pau.Directement ...

Lire la suite
remixjobs

DevOps amateur d'escapades (H/F)

Leur stack / vos jouets:AWS Docker Kubernetes Ansible, Jenkins RabbitMQ, Kafka BDD: MongoDB, PostgreSQL, ElasticSearch Lors de leur création, ils avaient commencé avec une infra externalisée, mais petit à petit ils ont tout rapatrié chez eux pour une plus grande agilité dans leur ...

Lire la suite