Description du poste

JS Developer
Paris, Île-de-France, France

Description

At Gorgias (Techstars NYC ’15), were making customer support software to easily handle big volumes of customer requests.

Were using machine-learning to automatically group requests, suggest the right responses and show only the relevant information for the customer support agent to take swift action on repetitive tasks. Were also building integrations with 3rd party software and aim to provide the best API in this space.

All of this packaged with a simple UI that saves time to customer support agents.

Watch our demo day pitch here.

What you’ll be working on:

– You’ll make critical decisions about the helpdesk front-end JS design and we expect you to own this part.
– You’re going to build the best Helpdesk in the world that makes customersupport agent’s work a breeze. People who respond to hundreds mails per day, don’t have time for shitty UIs.
– Most of our customers care very much about speed and we use, virtual DOMs, components, server-side rendering, redux and other such magic technology to accomplish that.

Our stack:

  • Langs: Python and JS primarily.
  • Libs: Flask for APIs, currently React for UI, scikit-learn, gensim and keras for ML.
  • DB: Postgres on RDS
  • Task Queue: Rabbitmq
  • Hosting: AWS (with enough credits to launch those sweet GPU instances)

Requirements

  • You’re not a JS developer, you’re a good programmer that can adapt and learn new things. It’s just that the last things are mostly JS, because you like JS a lot.
  • ES5 – you should know it very well. We’re also using ES6.
  • React/Redux – that’s what we’re using.
  • If you don’t know React, but you built and maintained big SPAs with Angular, Ember or Marionette that’s still very good.
  • HTTP – A good understanding of the protocol and how to interact efficiently with it.
  • Gulp, NPM, etc..

Benefits

  • Have a huge impact on an ambitious product
  • Competitive salary & equity according to profile
  • Free lunch / transportation
Plus d'offres dans cette catégorie
jobtic.fr

Animateur d'une équipe technique Agile - H/F

CE QUE NOUS POUVONS ACCOMPLIR ENSEMBLE :Au sein de la Direction Ingénierie Radio et plus précisément du service Next Generation Product, vous intégrez le service en charge de l'ingénierie, du développement et de l'industrialisation des produits radio pour ...

Lire la suite
jobtic.fr

Consultant sécurité & Risk Management Senior (H/F)

QUI ETES-VOUS ? Vous détenez une expérience de 10 ans minimum sur plusieurs missions liées à la gestion des risques et à la sécurité des SI ? Vous êtes reconnu(e) pour votre excellent relationnel et vous alliez une capacité d'analyse et de synthèse ...

Lire la suite
jobtic.fr

Chef de projet SAP – H/F

Dans le cadre de notre développement, nous recherchons un(e) : Chef de projet SAP - H/FBasé(e) à : TOULOUSE Rattaché(e) à La Direction des Systèmes d'Information / Département SI Fonctions Support. Dans un contexte international, vous piloterez ...

Lire la suite
jobtic.fr

Architecte Sécurité Equipements H/F

CE QUE NOUS POUVONS ACCOMPLIR ENSEMBLE : Face à la montée en puissance de la cybercriminalité, favorisée par la complexité croissante des systèmes et des réseaux, la Direction de la Sécurité des Technologies de l'Information développe et ...

Lire la suite
lesjeudis.com

Architecte Logiciel H/F

​Experis est la marque ManpowerGroup dédiée au conseil et au recrutement de cadres, selon de multiples modalités : recrutement, mise à disposition de ressources, sous-traitance, externalisation…. Experis intervient sur tous les secteurs d'activité, en plaçant la détection du potentiel ...

Lire la suite