Description du poste

Multinational Company

As a L1 Technical Support Expert, you will be working as an IT expert on the International Service Desk and reporting to the Team Manager. This already established Service Desk provides B2B IT support services to end users. The Service Desk is expanding and therefore offering exiting career opportunities.

Your main responsibilities will be:
* Provide Excellent Customer Support.
* Follow up and solving complex IT incidents.
* Escalate incidents to Level 3 when unable to resolve.
* Responding to incoming emails.
* Ensuring that service quality levels meet expectations.
\nPermanent Contract + ticket restaurant.

Qualifications: – IT degree or proven experience – Excellent Level of English. – CCNA, MCA, MC SA or similar certificates are a big plus Experience: – Experience in corporate IT environments – Experience in help-desk or Technical support. Skills: – Advanced IT skills. – Excellent trouble shooting skills. – Excellent Communication skills. – Flexibility regarding work schedule

Plus d'offres dans cette catégorie
jobtic.fr

Ingénieur en Développement C++ ou Python H/F

CS est un acteur majeur de la conception, de l'intégration et de l'exploitation de systèmes critiques. La Business Unit Aéronautique, Énergie et Systèmes Industriels (AESI) contribue depuis plus de 30 ans aux développements de programmes dans les domaines ...

Lire la suite
lesjeudis.com

Ingénieur Système et Réseau Citrix - CDI (H/F)

Le Groupe Fed, cabinet de recrutement multi-spécialisé, recherche pour sa DSI interne composée de 7 personnes, un(e) ingénieur système et réseau, spécialisé(e) Citrix en CDI. Au sein de notre direction des systèmes d'information et rattaché(e) au responsable de la production, vous ...

Lire la suite
lesjeudis.com

TECHNICIEN HELPDESK H/F

TECHNICIEN HELPDESK H/FEMPLOI LILLELieu : Villeneuve d'Ascq ou LoosType de contrat : Travail TemporaireSalaire : 1800€ Brut/moisDébut : Au plus viteExpérience : 3 ans minimum sur une fonction similaireEn recherche d’un nouveau projet ?Vous avez une expérience en tant que technicien ...

Lire la suite
jobtic.fr

Ingénieur Développement Logiciel (H/F)

Mission & Responsabilité Sous la direction du Responsable Etudes Logicielles, vous intervenez sur toute la chaine de la conception et de la fabrication. Vous êtes donc impliqué dans les spécifications, puis à toutes les étapes de développement et d'intégratio, ...

Lire la suite
jobtic.fr

Change Manager m/f

Tasks Reporting to the CIO, the Change Manager designs and animates an overall change management strategy for projects such as Symphony (S4HANA > finance, production, supply, R&D...), in order to support the implementation and fast adoption of new tools, processes and ways of working. ...

Lire la suite