Description du poste

JS Developer
Paris, Île-de-France, France

Description

At Gorgias (Techstars NYC ’15), were making customer support software to easily handle big volumes of customer requests.

Were using machine-learning to automatically group requests, suggest the right responses and show only the relevant information for the customer support agent to take swift action on repetitive tasks. Were also building integrations with 3rd party software and aim to provide the best API in this space.

All of this packaged with a simple UI that saves time to customer support agents.

Watch our demo day pitch here.

What you’ll be working on:

– You’ll make critical decisions about the helpdesk front-end JS design and we expect you to own this part.
– You’re going to build the best Helpdesk in the world that makes customersupport agent’s work a breeze. People who respond to hundreds mails per day, don’t have time for shitty UIs.
– Most of our customers care very much about speed and we use, virtual DOMs, components, server-side rendering, redux and other such magic technology to accomplish that.

Our stack:

  • Langs: Python and JS primarily.
  • Libs: Flask for APIs, currently React for UI, scikit-learn, gensim and keras for ML.
  • DB: Postgres on RDS
  • Task Queue: Rabbitmq
  • Hosting: AWS (with enough credits to launch those sweet GPU instances)

Requirements

  • You’re not a JS developer, you’re a good programmer that can adapt and learn new things. It’s just that the last things are mostly JS, because you like JS a lot.
  • ES5 – you should know it very well. We’re also using ES6.
  • React/Redux – that’s what we’re using.
  • If you don’t know React, but you built and maintained big SPAs with Angular, Ember or Marionette that’s still very good.
  • HTTP – A good understanding of the protocol and how to interact efficiently with it.
  • Gulp, NPM, etc..

Benefits

  • Have a huge impact on an ambitious product
  • Competitive salary & equity according to profile
  • Free lunch / transportation
Plus d'offres dans cette catégorie
jobtic.fr

Expert technique sécurité, système et réseaux (H/F)

EOTIM, cabinet spécialiste du recrutement High-Tech depuis 1998 implanté en France et au Portugal, accompagne ses clients dans leurs recrutement de profils informatiques, électroniques et tout autre domaine High-Tech. Nous recherchons, en poste fixe CDI pour un client final basé ...

Lire la suite
jobtic.fr

Ingénieur Spider Java #AngularJS #NodeJS H/F

Sopra Steria, fort de 40 000 collaborateurs dans plus de 20 pays, propose l'un des portefeuilles d'offres les plus complets du marché : conseil, intégration de systèmes, édition de solutions métier, infrastructure management et business process services. En ...

Lire la suite
lesjeudis.com

Responsable IT International (H/F)

Fed IT, cabinet de recrutement spécialisé dans les métiers de l'informatique, recherche pour son client, organisme financier de renom, un(e) Responsable IT en CDI ou en mission.Vous êtes en charge du management direct des équipes de la structure, à savoir, les équipes de développement, ...

Lire la suite
jobtic.fr

Ingénieur Product Owner – Secteur Finance/Assurance (H/F)

Descriptif du projet Dans le cadre de nouveaux projets dans l'univers de la finance et de l'assurance, nous recherchons activement des personnes capables d'occuper le poste de Product Owner dont l'objectif sera d'assister et de conseiller les directions fonctionnelles et ...

Lire la suite
jobtic.fr

Stage - Ingénieur logiciel procédures judiciaires JAVA/J2EE H/F

Sopra Steria, fort de 40 000 collaborateurs dans plus de 20 pays, propose l'un des portefeuilles d'offres les plus complets du marché : conseil, intégration de systèmes, édition de solutions métier, infrastructure management et business process services.En forte ...

Lire la suite