Description du poste

JS Developer
Paris, Île-de-France, France

Description

At Gorgias (Techstars NYC ’15), were making customer support software to easily handle big volumes of customer requests.

Were using machine-learning to automatically group requests, suggest the right responses and show only the relevant information for the customer support agent to take swift action on repetitive tasks. Were also building integrations with 3rd party software and aim to provide the best API in this space.

All of this packaged with a simple UI that saves time to customer support agents.

Watch our demo day pitch here.

What you’ll be working on:

– You’ll make critical decisions about the helpdesk front-end JS design and we expect you to own this part.
– You’re going to build the best Helpdesk in the world that makes customersupport agent’s work a breeze. People who respond to hundreds mails per day, don’t have time for shitty UIs.
– Most of our customers care very much about speed and we use, virtual DOMs, components, server-side rendering, redux and other such magic technology to accomplish that.

Our stack:

  • Langs: Python and JS primarily.
  • Libs: Flask for APIs, currently React for UI, scikit-learn, gensim and keras for ML.
  • DB: Postgres on RDS
  • Task Queue: Rabbitmq
  • Hosting: AWS (with enough credits to launch those sweet GPU instances)

Requirements

  • You’re not a JS developer, you’re a good programmer that can adapt and learn new things. It’s just that the last things are mostly JS, because you like JS a lot.
  • ES5 – you should know it very well. We’re also using ES6.
  • React/Redux – that’s what we’re using.
  • If you don’t know React, but you built and maintained big SPAs with Angular, Ember or Marionette that’s still very good.
  • HTTP – A good understanding of the protocol and how to interact efficiently with it.
  • Gulp, NPM, etc..

Benefits

  • Have a huge impact on an ambitious product
  • Competitive salary & equity according to profile
  • Free lunch / transportation
Plus d'offres dans cette catégorie
jobtic.fr

Ingénieur(e) Safety (H/F)

Description du poste :CE QUE NOUS POUVONS ACCOMPLIR ENSEMBLE :Définir les exigences de sécurité et proposer des solutions techniquesAnalyser les évolutions système et logiciel et déduire les impacts vis-à-vis des objectifs de sécuritéIdentifier des ...

Lire la suite
jobtic.fr

Assistant(e) d'agence

Sopra Steria recherche un(e) Assitant(e) d'agence pour notre agence de Lyon.Sopra Steria, fort de plus de 42 000 collaborateurs dans plus de 20 pays, propose l''un des portefeuilles d''offres les plus complets du marché : conseil, intégration de systèmes, ...

Lire la suite
jobtic.fr

Ingénieur Système Cybersécurité des Communications Aéro (H/F)

Description du poste :CE QUE NOUS POUVONS ACCOMPLIR ENSEMBLE : Nous recherchons un Ingénieur Système Cybersécurité des Communications Aéro pour venir rejoindre l'équipe du service Ingénierie Système des Solutions de Connectivité Transverse (IST) ...

Lire la suite
jobtic.fr

Ingénieur DevOps - Secteur Télécoms H/F

Descriptif du projet Dans un contexte international dynamique nous recrutons en CDI un Consultant DevOps. Le poste est basé en IDF. Vos missions seront les suivantes : Participation à la conception de solutions autour des problématiques DevOps ; Mise en œuvre de l'outillage ...

Lire la suite
jobtic.fr

Ingénieur conception mécanique (H/F)

Description du poste :CE QUE NOUS POUVONS ACCOMPLIR ENSEMBLE :Au sein du Centre de Compétence HTE, vous intégrez le domaine SME (Service mécanique Equipements).Dans ce cadre vous participez à :l'ingénierie mécanique, la conception mécanique,la qualification ...

Lire la suite