Description du poste

JS Developer
Paris, Île-de-France, France

Description

At Gorgias (Techstars NYC ’15), were making customer support software to easily handle big volumes of customer requests.

Were using machine-learning to automatically group requests, suggest the right responses and show only the relevant information for the customer support agent to take swift action on repetitive tasks. Were also building integrations with 3rd party software and aim to provide the best API in this space.

All of this packaged with a simple UI that saves time to customer support agents.

Watch our demo day pitch here.

What you’ll be working on:

– You’ll make critical decisions about the helpdesk front-end JS design and we expect you to own this part.
– You’re going to build the best Helpdesk in the world that makes customersupport agent’s work a breeze. People who respond to hundreds mails per day, don’t have time for shitty UIs.
– Most of our customers care very much about speed and we use, virtual DOMs, components, server-side rendering, redux and other such magic technology to accomplish that.

Our stack:

  • Langs: Python and JS primarily.
  • Libs: Flask for APIs, currently React for UI, scikit-learn, gensim and keras for ML.
  • DB: Postgres on RDS
  • Task Queue: Rabbitmq
  • Hosting: AWS (with enough credits to launch those sweet GPU instances)

Requirements

  • You’re not a JS developer, you’re a good programmer that can adapt and learn new things. It’s just that the last things are mostly JS, because you like JS a lot.
  • ES5 – you should know it very well. We’re also using ES6.
  • React/Redux – that’s what we’re using.
  • If you don’t know React, but you built and maintained big SPAs with Angular, Ember or Marionette that’s still very good.
  • HTTP – A good understanding of the protocol and how to interact efficiently with it.
  • Gulp, NPM, etc..

Benefits

  • Have a huge impact on an ambitious product
  • Competitive salary & equity according to profile
  • Free lunch / transportation
Plus d'offres dans cette catégorie
cadresonline

Ingénieur Big Data - Python H/F

Sous la Responsabilité d'un Chef de Projet, vous participerez à la mise en oeuvre d'un programme stratégique de refonte d'un SI Balois sur une plateforme Big Data au sein du Domaine Bancaire.<br /> Vous aimez la technique, vous disposez d'une forte appétence pour la Data et le langage ...

Lire la suite
cadresonline

Consultant Manager Transformation Digitale H/F

Vous rejoignez notre équipe de consultants, au sein d'organisation intégrée reliant nos activités de conseil et d'intégration. Vous intervenez en particulier dans le cadre de grands programmes de transformation « end to end » (métier et SI).<br /> <br /> Plusieurs postes ...

Lire la suite
jobintree

Ingénieur Application Support (H/F)

En qualité d'Ingénieur Application Support, vous intégrez l'équipe support et vos missions seront : * Prendre en charge le support des solutions déployées chez le client, * Former le client sur les produits au siège ou sur site client, ...

Lire la suite
jobintree

INTÉGRATEUR CABINE (H/F)

Vous intervenez sur l'aménagement commercial de l'avion dans le cadre des règles de sécurité, des règles de professionnalisme, des procédures qualité, et des temps alloués dans les gammes de travail. Vous installez les galleys, les sièges,les ...

Lire la suite
cadresonline

Stage - Chargé de recrutement H/F

Sous la responsabilité du Directeur d'agence et Managers, vous renforcez l'équipe recrutement sur Nantes/Rennes.<br /> Vous intervenez sur l'ensemble du processus de recrutement stagiaires, alternants, jeunes diplômés et juniors et confirmés.<br /> <br /> Vous avez pour ...

Lire la suite